Sabtu, 3 Julai 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-RESENSI BUKU

Rujukan:
Normaliza Abd. Rahim. (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi. Penerbit UMT, Kuala Nerus.

Assalamualaikum dan hai semua. Tugasan kalini, saya perlu buat resensi sebuah buku yang bertajuk Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi.

Buku ni ditulis sendiri oleh Prof. saya iaitu Profesor Dr. Normaliza Abd Rahim. Buku ni merupakan terbitan Penerbit Universiti Malaysia Terengganu yang diterbitkan pada tahun 2019. 

Seterusnya, halaman buku ini berjumlah 98 muka surat yang terdiri daripada 7 bab. Kat bawah ni saya kongsikan gambar kulit depan buku.



Kat bawah ni pula saya kongsikan video saya untuk lebih mendalam tentang resensi buku ni. Jemput tengok ye. Selamat menonton semua.





Okay terima kasih semua. Jumpa lagi ya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASA...