Sabtu, 3 Julai 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

Assalamualaikum dan hai semua. 

Tugasan kalini saya perlu hasilkan sebuah video temu bual antara saya dengan orang yang akan ditemu bual.

Saya buat tajuk Situasi Pelajar di Kolej Sepanjang Lockdown. Saya telah menemu bual seorang pelajar universiti yang tinggal di kolej iaitu Cik Melly. Saya ada tanyakan beberapa soalan kepadanya tentang bagaimana pelajar-pelajar yang sedang berada di kolej menjalani kehidupan seharian sepanjang perintah kawalan pergerakan dijalankan pada masa sekarang. Adakah cukup bekalan makanan mereka? Bagaimana mereka mendapatkan barangan keperluan? 

Kalau nak tahu apa yang dijawab oleh Cik Melly, jom kita saksikan video temu bual saya kat bawah. Nak tekan link Youtube tu pun boleh.

Selamat menonton ye semua..




Okay terima kasih ye semua. Jumpa lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASA...