Rabu, 23 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGGU 13-MISTERI KOPI

Assalamualaikum dan hai semuaaa. Okay, hari ni saya nak kongsi sikit tentang kopi. 

Eh, bukan saya yang nak kongsikan tapi Dr. Alia. Saya ada tengok rancangan sembang tamu anjuran Dewan Bahasa dan Pustaka. Tajuk kali ni menarik sikit tentang Misteri Kopi. Semua mesti tertanya-tanya, apa yang misterinya kopi ni? Pertama, bau dia. Saya pasti ramai yang suka bau kopi, walaupun ada yang tak suka minum kopi. Ha misteri kan? Haha kalau nak tahu lebih lanjut lagi misteri kopi ni boleh tengok ulangan video di bawah atau klik je link Youtube tu tau.. 

Selamat menonton semuaaaaaaa....



Sumber: Youtube DBP 




Kat bawah ni saya ada juga bertanya satu soalan dan berikan beberapa pendapat saya dalam sesi ruangan sembang tamu ni.

Soalan yang saya ajukan kepada Dr. Alia


Pengetahuan saya tentang dua jenis biji kopi yang terkenal.



Cadangan tempat minum kopi yang paling menarik.



Okay lah, sampai sini je sesi perkongsian saya. Jumpa lagi dalam entri seterusnya tauuuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASA...